Η πλατφόρμα πολιτισμού του

Κόρα Καρβούνη

Δημοσιεύτηκε: 28.12.2020 | Εκδήλωση

H Ανθρώπινη συμπύκνωση της Αμάντας Μιχαλοπούλου

Στα Radio Plays του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου
Τρίτη 29 Δεκεμβρίου, στις 17:00

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Τα Radio Plays του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου συνεχίζονται , λίγο πριν το τέλος της χρονιάς Ο Γιώργος Κουτλής σκηνοθετεί το διήγημα της Αμάντας Μιχαλοπούλου, Ανθρώπινη συμπύκνωση, που θα ξεκινήσει να μεταδίδεται την Τρίτη 29 Δεκεμβρίου, στις 17:00. Το αστυνομικό σύμπαν του διηγήματος ζωντανεύει με τις φωνές των ηθοποιών: Κόρα Καρβούνη, Ελένη Κουτσιούμπα, Βασίλη Μαγουλιώτη, Άλκη
Παναγιωτίδη, Θανάση Παπαγεωργίου, Αλέξανδρο Σιάτρα και Κωνσταντίας Τάκαλου.

Την πρωτότυπη jazz μουσική σύνθεση, που συμπληρώνει την αφήγηση, υπογράφει ο Αλέξανδρος-Δράκος Κτιστάκης και ερμηνεύει μαζί με τους μουσικούς: Δημήτρη Βερδίνογλου, Ανδρέα Πολυζωγόπουλο, Πέτρο Κλαμπάνη και Κώστα Τζέκο.

Το διήγημα της Αμάντας Μιχαλοπούλου δημοσιεύτηκε στον δεύτερο τόμο της σειράς «Ελληνικά εγκλήματα», που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Καστανιώτη. Ο «διαπλεκόμενος» εκδότης και διευθυντής εφημερίδας Σταύρος Παναγιωτόπουλος βρίσκεται νεκρός στο γραφείο του την ώρα του πρωινού καφέ με την πλάτη γυρισμένη προς το παράθυρο, να κοιτάζει το χιόνι που πέφτει. Η Δώρα, η ελκυστική και έμπειρη Αστυνόμος που αναλαμβάνει να διαλευκάνει την υπόθεση, τυχαίνει να έχει μεγαλώσει μέσα στην εφημερίδα, ως κόρη ενός παλαίμαχου, απολυμένου από τον νεκρό, αστυνομικού συντάκτη. Η έρευνά της για το ποιος σκότωσε τον διευθυντή συναντά πολλά εμπόδια, που αποκαλύπτονται καθώς ανακρίνει παλιούς γνωστούς, αλλά και νέους εργαζόμενους στην εφημερίδα: τη γραμματέα του νεκρού, τον εκδότη,
τον διευθυντή σύνταξης, τον ιδιοκτήτη του κυλικείου. Μέσα από το διεισδυτικό βλέμμα της, παρακολουθούμε το γαϊτανάκι των σχέσεων εξουσίας γύρω από την καρέκλα του διευθυντή, τα προσωπικά συμφέροντα, τις μυστικές συμμαχίες, τον αναβρασμό φιλοδοξιών και ματαιώσεων στο υπέδαφος του εργασιακού περιβάλλοντος. Όμως, απ’ όλους όσοι έχουν αδικηθεί από τον Παναγιωτόπουλο, ποιος άραγε τόλμησε να τον σκοτώσει;