Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Θεσπρωτίας προσκαλεί τη σχολική κοινότητα αλλά και τους διαδικτυακούς φίλους του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηγουμενίτσας να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του και να γνωρίσουν με ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο -μέσα από τρεις νέες ψηφιακές εκπαιδευτικές εφαρμογές- τη μορφή και την οργάνωση της αρχαίας πόλης των Γιτάνων όπως και διάφορες όψεις της καθημερινής ζωής μέσα από την περιπλάνηση των δύο κεντρικών ηρωίδων, της Φιλίστας και της Μέλισσας, στους δρόμους της πόλης.
Για να δοκιμάσετε την τύχη σας και να έχετε πρόσβαση στο παιχνίδι, πατήστε εδώ.
Λίγα λόγια για τα παιχνίδια
Ένα παιχνίδι μυστηρίου στα αρχαία Γίτανα Θεσπρωτίας
Καλοκαίρι 172 π.Χ. Ένα γαλάζιο πουγκί εξαφανίζεται από το σπίτι της Φιλίστας στην αρχαία πόλη των Γιτάνων. Η Φιλίστα και η πιστή της δούλη Μέλισσα προσπαθούν να εξιχνιάσουν το μυστήριο της εξαφάνισης και να ανακαλύψουν τον ένοχο σε μία περιπλάνηση στους δρόμους της αρχαίας πόλης.
Ένα παιχνίδι παρατηρητικότητας στην αρχαία πόλη των Γιτάνων
Παιχνίδι μνήμης
Ο θεός Διόνυσος, μαζί με την ακολουθία του, τους σκανδαλιάρηδες Σατύρους, έχουν αναστατώσει το ταμπλό! Προσπάθησε να θυμηθείς τη θέση των αντικειμένων για να σχηματίσεις όλα τα ζευγάρια και να κερδίσεις το παιχνίδι! Εάν θέλεις να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για τα αντικείμενα που γνώρισες, κάνε μία επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηγουμενίτσας για να τα δεις από κοντά!
Στόχος των παιχνιδιών είναι αφενός μεν να εξασφαλίσουν ισότιμη πρόσβαση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές απομακρυσμένων σχολικών μονάδων, που δεν έχουν τη δυνατότητα επίσκεψης στον αρχαιολογικό χώρο Γιτάνων και στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηγουμενίτσας, αφετέρου δε να ευαισθητοποιήσουν μαθητές και εκπαιδευτικούς σε θέματα ιστορικής ταυτότητας και προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου τους.
Συντελεστές
Φορέας υλοποίησης: Εφορεία Αρχαιοτήτων Θεσπρωτίας
Γενική εποπτεία-επιστημονική επιμέλεια: Δρ. Γεωργία Πλιάκου
Επιλογή υλικού-κείμενα-επιμέλεια: Θεοδώρα Λάζου, Αντωνία Τζωρτζάτου, Ευτυχία Παρισσοπούλου
Φωτογραφίες-σχέδια: Αρχείο Εφορείας Αρχαιοτήτων Θεσπρωτίας
Εικονογράφηση: Γιάννης Νάκας
Σχεδιασμός & ανάπτυξη εφαρμογής: Βαγγέλης Σταμκόπουλος
Γραφιστικός σχεδιασμός: Βασίλης Μητσιόπουλος
Νοηματικός σχεδιασμός παιχνιδιού: Βίκυ Χατζηπαραδείση
Οργάνωση παραγωγής: Πολύπτυχον Υπηρεσίες Πολιτισμού