Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας hhticket.gr, οι επισκέπτες θα μπορούν να επιλέγουν την ώρα, που επιθυμούν να επισκεφθούν το μνημείο και να κλείνουν το εισιτήριό τους.
Για το νέο καθεστώς επισκεψιμότητας στην Ακρόπολη, το Υπουργείο Πολιτισμού και ο Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάδειξης Πολιτιστικών Πόρων (ΟΔΑΠ) έχει ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης με κεντρικό μήνυμα τη γνωριμία της Ακρόπολης στο πλαίσιο της βιώσιμης διαχείρισης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Το δίγλωσσο βίντεο, στα ελληνικά και στα αγγλικά, υλοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία της εταιρείας Παπαστράτος.