Η πλατφόρμα πολιτισμού του

Μαγνητοσκόπηση της συναυλίας των μουσικών της Καμεράτα υπό τον Γιώργο Πέτρου και με την συμμετοχή των Χορωδιών της ΕΡΤ και του Δήμου Αθηναίων.

Δημοσιεύτηκε: 13.05.2021 | Εκδήλωση

Η «Ποιμενική» του Μπετόβεν σε όργανα εποχής

Από τους Μουσικούς της Καμεράτας – Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής και των Γιώργο Πέτρου, την Παρασκευή 28 Μαΐου live streaming στις 20.30 στο πλαίσιο του Megaron Online.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Μία από τις διασημότερες συνθέσεις του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν, τη Συμφωνία αρ. 6 σε φα μείζονα, έργο 68, γνωστή και ως «Ποιμενική», έναν μεγαλειώδη ύμνο του κορυφαίου γερμανού συνθέτη στη δύναμη της φύσης, παρουσιάζουν οι Μουσικοί της Καμεράτας–Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής και ο μαέστρος τους Γιώργος Πέτρου σε όργανα εποχής, την Παρασκευή 28 Μαΐου στις 8.30 μ.μ..

Η συναυλία θα μεταδοθεί σε δωρεάν streaming στο πλαίσιο Megaron Online από το site, το fb και το κανάλι του Μεγάρου στο YouTube και θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις πλατφόρμες 2 μήνες μετά την προβολή της.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την «Ποιμενική» Συμφωνία του Beethoven από τους Μουσικούς της Καμεράτας–Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής υπό τον Γιώργο Πέτρου στο YouTube, αλλά και στο site του Μεγάρου ή του ΥΠΠΟΑ:

https://www.megaron.gr/event/oi-mousikoi-tis-kameratas-orchistras-ton-filon-tis-mousikis-giorgos-petrou-h-poimeniki-tou-mpetoben/

https://digitalculture.gov.gr/

Ή και στο fb του Μεγάρου:
https://www.facebook.com/megaron.gr

Λίγα λόγια για την «Ποιμενική»

Η Συμφωνία αρ. 6 σε φα μείζονα, έργο 68 έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από το κοινό, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στο Θέατρο της Βιέννης τον Δεκέμβριο του 1808. Ονομάστηκε «Ποιμενική» λόγω της βουκολικής ατμόσφαιρας που κυριαρχεί στο έργο, το οποίο δεν εστιάζει τόσο στα φυσικά φαινόμενα, όσο στον ίδιο τον άνθρωπο της υπαίθρου και στα συναισθήματά του απέναντι στον φυσικό κόσμο.

Ο σπουδαίος μουσουργός γράφει στο συνοδευτικό του σημείωμα για την Έκτη: «Ποιμενική Συμφωνία. Περισσότερο έκφραση συναισθημάτων για τη ζωή κοντά στη φύση παρά απεικόνιση της φύσης». Ωστόσο, ο ακροατής ανιχνεύει σε αυτή την εξαιρετικά δημοφιλή σύνθεση του Beethoven στοιχεία «προγραμματικής» μουσικής, όπως κελαηδίσματα πουλιών στο δεύτερο μέρος –με το φλάουτο να μιμείται το αηδόνι, το όμποε το ορτύκι και το κλαρινέτο τον κούκο–, αλλά και βροχή, κεραυνούς και αστραπές στο τέταρτο μέρος.