Η πλατφόρμα πολιτισμού του

Δημοσιεύτηκε: 10.02.2021 | Εκδήλωση

2023 Elevsis: Εγκατάσταση των Kez και Same84 στο παραλιακό μέτωπο Ελευσίνας

Μία ζωγραφική εγκατάσταση των Kez και Same84, σε παραγωγή Urbanact, εμπνευσμένη από το βιομηχανικό χαρακτήρα της πόλης ανοίγει έναν πρωτότυπο διάλογο με το παραλιακό μέτωπο της Ελευσίνας, από τις 8 έως τις 25 Φεβρουαρίου.

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Η Ελευσίνα Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης παρουσιάζει μία ζωγραφική εγκατάσταση που φιλοδοξεί να θέσει στο επίκεντρο τον ιδιαίτερο βιομηχανικό χαρακτήρα της Ελευσίνας, όπως αυτός απλώνεται στο παραλιακό μέτωπο της πόλης.

Το καλλιτεχνικό έργο δια χειρός των street artists Kez και Same84 φέρει τον τίτλο “Year’s Eve” και θα φιλοξενηθεί από τις 8 έως τις 25 Φεβρουαρίου στο παράκτιο μέτωπο, στη θέση “Αναψυκτήριο”, υπενθυμίζοντας με έναν ακόμη τρόπο τον χαρακτήρα της πόλης ως μεγάλου εικαστικού τόπου ή ως μιας απέραντης , διαρκώς αποκαλυπτόμενης σκηνής θεάτρου.

Το έργο

Η εγκατάσταση, που φιλοξενείται στην πλατεία «Πλατφόρμα», στο παραλιακό μέτωπο, έρχεται να εξετάσει ένα δομικό στοιχείο της Ελευσίνας που αφορά στην παρουσία του εργοστασίου στην πόλη. Το έργο αποπειράται να αναδείξει το δίπολο της σχέσης πόλη – εργοστάσιο, αλλά και πως αυτή αποτυπώνεται μέσα από την οπτική των δύο συμμετεχόντων καλλιτεχνών. Οι καλλιτέχνες Kez και Same84, γνωστοί στο ευρύτερο κοινό κυρίως για τις μεγάλες τοιχογραφίες τους, που δεσπόζουν σε διάφορα σημεία της Ελλάδας, επιλέχθηκαν με άξονα τη διαφορετική προσέγγιση και τεχνική στα έργα τους, δημιουργώντας έναν επιπλέον διάλογο με το χώρο.

Ο Kez διαθέτει μία ευρεία χρωματική παλέτα και μία abstract τεχνική, παραπέμποντας στο φουτουριστικό τοπίο του εργοστασίου. Ο Same84 επικεντρώνεται κυρίως στην παλέτα του μαύρου, του άσπρου και του γκρι, αποτυπώνοντας χαρακτήρες εφήβων που ενσωματώνονται με στοιχεία του εργοστασίου, παραπέμποντας στη σημερινή νέα γενιά που συν-βιώνει με το συγκεκριμένο χώρο και την ιστορία της πόλης.

Η υλοποίηση του ζωγραφικού τμήματος του έργου έγινε ζωντανά με το κοινό να μπορεί ελεύθερα να «επικοινωνεί» με τους καλλιτέχνες σε μια ζώσα λειτουργία του έργου. Νοητά τόσο οι δημιουργοί όσο και το κοινό μπορούν να “βλέπουν” την εγκατάσταση και μέσα από αυτή με φόντο το εργοστάσιο.